Осіння пропозиція: -50% на перші три місяці навчання до 23.11

Роль ігор у вивченні англійської мови для дітей молодшого шкільного віку.

Навчаємось граючись

Учні молодшого шкільного віку (діти віком приблизно від 6–7 до 10–11 років) пізнають навколишній світ через ігрову діяльність. Таким чином вони вчаться мислити, досліджувати та засвоювати щось нове для себе. 

В нашій школі ми застосовуємо різноманітні настільні та командні ігри, наочності та безліч руханок, щоб максимально утримати увагу дітей та підняти інтерес до вивчення мови. З таким підходом ми створюємо середовище, в якому дитина радіє своїм навіть невеличким успіхам (виконавши елемент гри) і отримує задоволення від навчання.

Чому гра — це не просто розвага?

Ігри в навчанні – це не просто перепочинок від завдань. Вони є ПРОВІДНОЮ діяльністю для дітей. Це повноцінна частина учбового процесу, завдяки якому:

  • учні максимально “включені” в процес і хочуть взяти участь у тому, що їх цікавить.

  • можна активізувати увагу та сприйняття, навіть під час вивчення чогось складного.

  • діти вчаться комунікувати, працювати в команді та підтримувати одне одного.

  • можна отримати позитивні емоції, які стимулюють подальше навчання.

Одні з популярних ігор на наших уроках:

  1. “Flies” (“Мухи”)  – На дошці плакат, на якому записані букви / буквосполучення / звуки в хаотичному порядку. Вчитель ділить групу на 2 команди порівно, працюють біля дошки. Вчитель називає букву /буквосполучення / звук, студент має якомога швидше прибити «муху» (те, що написано), плеснувши по ній. Той гравець, який швидше і правильно це зробить – заробляє своїй команді бал. Прибивши муху, студенти обох команд мають назвати те, по чому вони вдарили (букву+звук, буквосполучення+звук). Вчитель веде рахунок на дошці. В кінці гри визначають команду-переможця. *Вчитель може використовувати мухобійки, іграшкові молотки для того щоб «прибивати» муху. Букви / буквосполучення / звуки можуть бути роздруковані на “мухах”.

  2. “Feed the monster”  – за кожну правильну відповідь (це може бути перекладене слово, речення і тд) учень має змогу “нагодувати” монстра або когось іншого чимось смачненьким (печиво, цукерка). Гру можна адаптувати як для офлайн формату (роздрукувати) так і для онлайн. 

  3. “Паровозик” –  діти стають в ряд один за одним, кладуть руки один одному на плечі та відправляються у подорож. Вчитель називає слово або показує картку літери/буквосполучення/звуку, студенти по черзі повинні перекласти слово або назвати звук/буквосполучення. Правильна відповідь – крок вперед, помилка – крок назад. Паровозик має зробити коло, доки кожен «вагончик» не повернеться на своє місце, або пройти певну відстань за зазначений час (можна грати в паровозик по командах, який паровозик більше пройде, той і переміг). 

Підсумки: 

Гра на уроці - це не тільки про веселощі та забави. Це важливий місток між бажанням та вмінням вчитися. Саме через ігрову діяльність дитина відкриває для себе англійську як цікаву пригоду, а не як складний предмет. І коли учень приходить на урок із посмішкою — це найкраще свідчення того, що гра працює.

 

Отримати консультацію Дайте можливість вашій дитині поринути в захоплюючий світ англійської!
Отримати консультацію
Дякуємо за ваш запит. Ми зв'яжемося з Вами у найближчий робочий час.